حفظ سه بازیکن در اولویت پرسپولیس خواسته جدید اوسمار از درویش دو بازیکن اضافه برای پرسپولیس و استقلال درویش مخالف ماندن گولسیانی! ۵ بازیکن پرسپولیس در لیست مازاد اوسمار نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌ها(۱۵ خرداد ۱۴۰۳)| باخت پشت باخت برنامه بازی‌های ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال | بلندقامتان به دنبال جبران مافات پخش زنده بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سوتی عجیب سمیعی در برنامه شبکه سه+ ویدیو| استناد به توییت‌های جعلی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بوسنی| خط و نشان برای یورو جرایم مالی برای باشگاه پرسپولیس، نکونام، چشمی و حسینی آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع)
سرخط خبرها

دوئل بزرگ انگلیس در امارات!

  • کد خبر: ۱۵۰۴۱۶
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
دوئل بزرگ انگلیس در امارات!
آرسنال برای شکستن طلسم باخت‌های پیاپی به منچسترسیتی برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

شهرآرانیوز؛  امشب با وجود برگزاری مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نگاه خیلی از طرف‌داران فوتبال در دنیا به لیگ‌برتر انگلیس دوخته خواهد شد؛ جایی که در دیداری معوقه از هفته دوازدهم این رقابت‌ها، آرسنال باید در خانه میزبان منچسترسیتی باشد. مسابقه‌ای که می‌تواند در تعیین سرنوشت قهرمان این فصل لیگ جزیره تأثیر زیاده داشته باشد. جالب اینجاست که هردو تیم این روز‌ها از وضع آرمانی‌شان دور شده‌اند و امتیاز‌های مهمی را در کورس قهرمانی از دست داده‌اند.

اما بازی امشب دوئلی شش‌امتیازی به حساب می‌آید و کوچک‌ترین لغزشی از هرکدام از دو طرف، شاید نتیجه‌ای جبران‌ناپذیر را در انتهای فصل برای آن‌ها رقم بزند. آرسنالی‌ها دو هفته پیش در جام‌حذفی مهمان شاگردان گواردیولا بودند و درنهایت به‌دست آن‌ها از این رقابت‌ها کنار رفتند، اما توپچی‌ها این‌بار می‌خواهند در ورزشگاه خانگی و به کمک طرف‌دارانشان، سیتیزن‌ها را مغلوب کنند. پنج بازی گذشته رودرروی این دو تیم با پیروزی منچسترسیتی به پایان رسیده و حالا بهترین فرصت برای شاگردان آرتتاست تا هم این طلسم شکست‌های پی‌درپی را بشکنند و هم صدرنشینی‌شان را در لیگ تثبیت کنند.

آرتتا درپی بازگشت به مسیر پیروزی

صدرنشین لیگ‌برتر انگلیس تا پایان هفته بیست‌و‌دوم، آرسنال بوده است و با حضور تیم‌های مدعی و قدرتمندی مثل منچسترسیتی، منچستریونایتد متحول‌شده، می‌توان متوجه شاهکار میکل آرتتا در آرسنال شد. این فصل برای قرمز‌ها بی‌نظیر بوده و شاگردان آرتتا از بیست نبردشان به شانزده پیروزی رسیده‌اند و از این نظر بهترین تیم لیگ هستند؛ مقابل تیم‌های ساوتهمپتون و نیوکاسل به تساوی رسیده‌اند و تنها باخت‌های آرسنالی‌ها مقابل منچستریونایتد و اورتون رقم خورده است.

آرسنال تا قبل از این بازی عقب‌افتاده درحالی با سه امتیاز اختلاف نسبت به سیتی در صدر جدول قرار دارد که یک بازی عقب‌افتاده دیگر با اورتون هم در پیش دارد و لندنی‌ها درصورت کسب برد در این دو مسابقه می‌توانند به قهرمانی نزدیک و نزدیک‌تر شوند. توپچی‌ها با آمار ۴۵ گل‌زده، دومین خط حمله برتر لیگ را دارا هستند و با هفده گلی که دریافت کرده‌اند، سومین خط دفاع نفوذناپذیر لیگ محسوب می‌شوند.

تیم جوان و باتجربه آرتتا در بیشتر فاکتور‌ها جزو بهترین‌های فصل انگلیس بوده‌اند. حضور ستارگانی مثل رمسدیل درون دروازه، سالیبا، زینچنکو و تومیاسو در دفاع، ژاکا، اودگارد و البته جورجینیو در خط هافبک و مهاجمانی مثل ساکا، مارتینلی و ژسوس می‌تواند توپچی‌ها را برای اولین‌بار از سال ۲۰۰۴ و قهرمانی معروف بدون شکست، دوباره به قهرمانی در لیگ برساند. البته آرسنالی‌ها در دو هفته گذشته لغزشی بدموقع داشتند و یک شکست و یک مساوی را تجربه کردند، اما امیدوارند با شکست رقیب مستقیمشان در مسیر قهرمانی، در بهترین زمان ممکن دوباره به مسیر پیروزی برگردند.

کار سخت سیتیزن‌ها در روز‌های پرحاشیه

قهرمان فصل گذشته لیگ‌برتر، در روز‌های گذشته با حاشیه‌هایی عجیب روبه‌رو شده و تحقیقات مسئولان لیگ‌برتر درباره تخلفات مالی آن‌ها و احتمال کسر امتیاز و حتی گرفتن جام‌های قهرمانی این تیم در فصل‌های گذشته، تا حدودی تمرکز سیتیزن‌ها را از بین برده است. موضوعی که باعث شد هفته گذشته برابر تاتنهام شکست بخورند و نوار پیروزی‌های پیاپی‌شان پاره شود. با وجود این، یکشنبه این هفته آن‌ها توانستند استون‌ویلا را شکست دهند و با بهبود روحیه‌شان، به فاصله سه‌امتیازی آرسنال هم برسند.

البته این پیروزی با مصدومیت ارلینگ هالند، ستاره نروژی سیتیزن‌ها، همراه شد تا احتمال غیبت او در دیدار امشب، به کابوس طرف‌داران بدل شود. اما با حضور هالند در تمرین آبی‌های شهر منچستر، نگرانی‌ها درباره غیبت او در بازی بزرگ فصل به حداقل رسید. شاگردان گواردیولا که با یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال، سه امتیاز کمتر از آن‌ها دارند، اگر در بازی امشب پیروز شوند، باتوجه‌به تفاضل گل بهتری که دارند، می‌توانند به‌صورت موقت و با یک بازی بیشتر نسبت به شاگردان آرتتا، صدر جدول را پس از هفته‌های طولانی از تیم آماده آرسنال بگیرند. البته سیتی کاری دشوار در ورزشگاه اتحاد در پیش دارد و اگر نتواند با سه امتیاز به خانه برگردد، شاید در هفته‌های آینده حتی رتبه دوم خود در جدول را به منچستریونایتد آماده بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->